Prírodná starostlivosť od "Krásna každý den"

22:23

Ahojte,
ako sa máte? Ja zase raz nestíham. Prekvapivé, čo?
Avšak už dlho sa vám chystám napísať o dvoch malých-veľkých zázrakoch, ktoré som mohla vyskúšať z môjho najobľúbenejšieho e-shopu Krásna každý den. Tentokrát som skúšala mydlo a kondicionér, tak prejdem rovno k recenzii.



Čo ma na tomto eshope najviac fascinuje sú jeho balíčky. Sú také krásne, že keď mi kuriér prinesie zásielku teším sa z nej celý deň. Veď sa pozrite.


No ale už naozaj k tej recenzii.
Najprv vám teda poviem o mydle Tea Tree Lemon:
Už veľa krát som tu písala, že mám dosť citlivú pleť a nie všetko na ňu môžem použiť. Preto sa snažím používať hlavne prírodné produkty. Som taktiež alergička, takže tie prírodné sú pre mňa ako stvorené. Chcela som nejaké to mydlo, ktoré by zároveň pôsobilo aj ako píling a tak som siahla po tomto. Nesklamalo. Vôňa mydla je úžasná. Svieža a nie veľmi bylinková, proste super. Obsahuje citrónovú kôru, ktorá pôsobí ako píling. Ten sa však začne naplno prejavovať až keď "zmyjete" prvé vrstvy mydla a objavia sa jej jemné bodky. Naozaj je ako píling úžasné. Jemne škrabka a odstraňuje odumretú kožu. Ja mám síce pocit, že jemne tvár vysušuje, no po nanesení bambuckého masla to nespôsobuje žiadne problémy. Veľmi si to mydlo chválim. Odporúča sa tiež používať ho na akóznu pleť a naozaj som si všimla, že sa moja pleť mierne zlepšila. Držte mi prsty nech je také dobré aj naďalej. Ja ho rozhodne odporúčam.


Druhým produktom je kondicionér na vlasy značky Stop the watter while using me.
Toto bola láska hneď na prvý pohľad. Zaujala ma najprv značka a potom ich obaly. No keď som si prečítala čo sľubuje ich kondicionér, povedala som si, že toto proste musím vyskúšať. Balenie je dosť maličké a ak máte dlhé vlasy ako ja, míňa sa pomerne rýchlo, ale to tiež záleží od toho ako často a aké veľké množstvo použijete. Čo ma nesmierne potešilo je vôňa. Tá je jednoducho úžasná. Už dlho mi niečo tak nádherne nevoňalo. Po umytí by som si vlasy najradšej voňala nonstop. Dokonalosť. Trochu som sa bála tej levandule. Myslela som si, že to bude veľmi aromatické, ale opak bol pravdou. Levanduľa tam urobila príjemnú arómu a cítiť skôr ostatné bylinky. Jednoducho paráda. Na vlasy ho dávam po umytí šampónom a nechám ho aspoň 5 minút pôsobiť. Potom ho jednoducho zmyjem a tadááááá vlasy sú ako znovuzrodené. Zase raz odporúčam. Vlasy sú po ňom jemnejšie, lesklejšie a na pohľad zdravšie. Oplatí sa investovať! Snáď niekedy vyskúšam aj šampón z tejto rady.


Skúšali ste už nejaký z týchto produktov? Alebo by ste ich radi vyskúšali? Ak sa rozhodujete, alebo ak máte nejaké otázky, kľudne mi napíšte.

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Oba výrobky mě zaujaly a nebránila bych se ani jednomu. Přírodní kosmetiku mám taky moc ráda. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekne napísaná recenzia len my chýbali ceny produktov :) Velmi si ma inšpirovala týmito poduktami kedže ešte neviem čo kúpiť mojej najlepšej kamarátke k vianociam. Ona preferuje prírodnu kozmetiku takže to pre nu to bude dokonalý darček :) na mojom blogu sa tiež nachádza článok o starostlivosti na vlasy- konkrétne produkty na vypadávanie vlasov takže ak by si mala záujem môžes si prečítať :) http://www.thegirlwithyellowumbrella.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa páči a o to viac, že som ťa inšpirovala. Ak klikneš na jednotlivé produkty zobrazí sa ti stránka kde ich môžeš kúpiť a aj cena :)
      Na tvoj blog sa určite pozriem :)

      Odstrániť

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou